Ebook Menulis Tesis

Bismillahirrahmanirrahim

Alhamdulillah.

Telah terhasil satu ebook daripada saya yang bertajuk 'Menulis Tesis. Sebuah Catatan Pengalaman Seorang Introvert'



Satu kompilasi tips yang saya pernah tulis di media sosial tentang pengalaman saya menulis tesis.
Saya bagi FREE je kepada yang ingin membacanya terutama yang masih bertukang dengan tesisnya.
Ianya catatan dari seorang Introvert kerana Introvert suka bercakap dengan banyaknya di dalam kepalanya. Sedangkan sebahagian besar otaknya diperlukan untuk memproses fakta untuk menulis tesis.

Ebook ini juga tidak terhad kepada yang menulis tesis PhD sahaja tetapi kepada yang sedang menyiapkan FYP, Master atau Intern Report. Sebab tips yang diberikan adalah praktikal.

Kenapa FREE?
Sebab saya dah lalui struggle itu. Dan saya juga amat memerlukan tips sebegini untuk merungkaikan sedikit demotivation saya sepanjang menulis dan menyiapkan projek. Sebab saya juga memerlukan seseorang yang memahami untuk memberikan kata perangsang. Dari Introvert kepada Introvert.. ececeh...gituh.

Sempena Ramadan yang bakal tiba, saya harap panduan ini dapat memberi manfaat kepada yang memerlukan.
Semoga menjadi amal jariah untuk saya.

Doakan saya agar sentiasa diberkati hidup dan dipandang oleh Allah dengan rahmatNya.

Jika mahukan ebook ini boleh klik di sini FREE E-BOOK MENULIS TESIS

Selamat menulis!


Comments

  1. Salam k.aidaaaa...

    Saya nak Ebook ini tahniah yer

    ReplyDelete
  2. Saya yang bernama zurina aka mek jujuđź’–

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum, nak juga boleh, farahzaini135@gmail.com
    Thanks a lot �� May Allah bless you

    ReplyDelete

Post a Comment

Subscribe blog saya di sini

Delivered by FeedBurner

Popular Posts